Centrum Orion
Komu pomáháme?
Pomáháme lidem s postižením.
Pomáháme také jejich rodinám.
Pomáháme lidem s:
- tělesným postižením
- mentálním postižením
- kombinovaným postižením
Působíme v Královéhradeckém kraji.
Co děláme?
Pomáháme lidem žít:
- co nejvíce samostatně
- aktivně
- a důstojně
Pomáháme v běžném životě.
Pomáháme se vzděláváním, terapiemi a s volným časem.
Jaké služby u nás můžete využít?
Nabízíme:
- centrum denních služeb
- osobní asistenci
- poradenství pro vás i vaše blízké
- homesharing
Jak vám můžeme pomoci?
Poradíme vám, jak využít naše služby.
Pomůžeme vám nebo vašemu dítěti.
Pomůžeme s:
- plánováním péče
- nácvikem dovedností
Podpoříme vás při:
- terapiích
- volnočasových aktivitách
- každodenních činnostech
Budeme vás doprovázet tak,
aby byl život:
- bezpečný
- smysluplný
- a co nejvíce samostatný
